+ 7 dagar

En hel vecka över tiden. Känns som sju. Var till BM nu på morgonen och det blir inga fler besök hos henne. Har jag inte fött barn tills nästa vecka blir det sjukhuset som får ta hand om mig. Jag hoppas så klart jag har fött tills dess. Men skulle samtidigt inte förvåna mig om jag inte har det. Allt så iaf bra ut. Magen var nu 40cm och blodtrycket låg på 125/80 så det var oxå bra. Hon önskade mig lycka till iaf.:)

Igår fick vi dagen att gå iaf. Åkte först ut till stugan och hjälpte mamma och pappa att göra vinter där, klippte gräset en sista gång, plockade in ute möblerna, tömde och plockade isär och in poolen, rensade ur tvättstugan på disk och diverse. Avslutade med kolbulle grillning och ätning så klart innan vi alla åkte hem. Ja Anita Magnus och Elsa kom oxå dit en sväng. Magnus lekte med fyrhjulingen och veden.
La mig och vilade när vi kom hem men han inte mer än lägga mig innan Magnus ringde och frågade om vi inte skulle hänga med på eastern och äta. Tackar man någonsin nej till eastern? Nej väldigt få fall iaf. Gick därifrån lika mätt som alltid.

Är inne i stan nu. Kicken skulle göra nått på läkarhuset. Sen åker vi en sväng till barnenshus och kollar läget. Kanske hittar nått skoj.;)
Tänkte sen ta mig en kopp kaffe hos mamma innan jag åker hem och vilar. Både jag och Kicken går på lågvarv idag. Ingen som är på topp vart ju inte bättre när man såg vädret ute heller. Regn. BLÄ! Sen efter vi har vilat ska Kicken massera mina fötter och jag mina öron. BM sa att det kunde sätta igång det hela. Jag har ju testat typ allt annat så då kan jag testa det oxå. Blir ju bara glatt överraskad om det funkar.:)

Ha nu en bra dag i regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0