Dagen B

Idag är det beräknat att den lille ska komma. Men den verkar ha andra planer än mig. Och det är ju inte jag som bestämmer.
Barnmorskan får träffa mig ännu en gång. Får se vad hon säger idag då. Allt lär väl se bra ut som vanligt antar jag.:)

Orkar inte kliva ur sängen riktigt än. Det är så skönt att ligga kvar och mysa ned Arnold en stund. Speciellt när jag vet att jag vaknade före klockan och kan vänta ut den.:) Det finns nog inget bättre än att vakna före klockan när man ställt den. För man brukar aldrig vara så trött som när klockan ringer.

Åter kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och så Arnold rå om dig extra innan bebisen tar øver <3

Svar: Snarare vi som rår om Arnold extra mycket nu.:)
Qvistan

2012-09-10 @ 10:32:49
Postat av: maggan

glømde signaturen :)

2012-09-10 @ 10:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0