En

En dag kvar till BF!
Vore ju lite roligt om den lille kom idag på Anita dagen.:) Den 9/9 inte så svårt att komma ihåg heller. Men jag känner ingenting. Och lär ju så inte göra heller.

Igår hände det inte så mycket mer än det jag skrev att jag hade gjort. Jag skurade trappen för hand för att få bort alla fläckar på väggen och den där brädan mellan trappstegen. Och ingen bebis iaf. Jag ger fan upp alla dom här sakerna, bebis kommer när den kommer. Så enkelt får det vara. Folk som gjort massa saker när bebis kommer har bara haft tur. Så tror jag det är. Bitter tjej 87, ja lite. Är less på att vara tjock och ha en mage i vägen hela tiden. Ska bli skönt att få se sin egen puppa igen utan att behöva titta sig i spegeln. Ska bli skönt att kunna torka sig utan att armarna knappt räcker till när man varit på toaletten. Folk säger att jag kommer sakna magen sen. Ja kanske, men inte den här på slutet magen. Den är alldeles för mycket i vägen för att jag ska kunna sakna den.

Nej nu tar jag och kliver upp och äter lite frukost. Sen blir det en promenad med Arnold.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0