Fyra!

Fura dagar kvar till BF. För mig får du mer än gärna komma ut nu! Jag känner mig tung och klumpig och ful.

Har varit till Brunflo och hämtat Petra från jobbet. Åkte ner till Anita och Elsa och drack en kopp kaffe. Sitter nu hemma och gör ingenting.
Känner mig omotiverad idag. Trött less och ful! Vaknade klockan sex imorse Och kunde inte somna om, bara att klivs upp äta frukost och gå ut med lillkorven. Vid halv nio vart jag trött och tog mig en PN. Skönt. Det är faktiskt inte så dumt att kunna gå och lägga sig när man är trött utan att känna "dåligt samvete".
Funderar på om jag ska laga mat, blir ungstektfalukorv till middag här idag. Hoppas det är lika gott som jag tror det ska vara. Det är en negativ sak med att vara gravid. Man tror mat eller nått ska vara så gott när man föreställer sig det, men så fort man har stoppat det i munnen så är det inte så gott. Men det är snart över nu. Max två veckor kvar.

Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0