Måndag fort.

Ja vi blir kvar hör ett tag till. Snuttans sänka är fortfarande för hög. Men den har sjunkit från 80 till 39 så det är på riktigt god väg åt rätt håll. Bara skruttan blir frisk så är jag nöjd. Men man är ju ganska strandsatt. Fick iaf en korsordstidning av mamma så jag inte ska vara helt göralös när hon sover. Min lilla prinsessa. Helt sjukt vad fin hon är. Kan komma på mig själv med att bara sitta och titta på henne och le fånigt. Men jag antar att det är så det är att bli mamma.:)

Fick en kommentar om att jag kanske hade skrivit fel. Och självklart hade jag gjort det. Cpap är det Alma har haft inte synaps. Vet inte riktigt vart jag fick det ifrån. Men det var ju ingen större skada skedd.
Tackar oxå alla för alla fina kommentarer och gratulationer. Är det föda barn man ska göra för att få upp kommentarerna?;) Man blir mycket mer motiverad att blogga iaf.:)

Det blir en tidig kväll här ikväll. Är trött som bara den redan. Ska vänta på att barnavdelningspersonalen ska komma och presentera sig. Blev överflyttad dit nu då Neologen har för många sjuka barn. Och Alma är friskare än dom. Ännu ett tecken på att det är på väg åt rätt håll.:)


Kommentarer
Postat av: Petra

"...alltså, vad fan är du för ful jävel?!" ser det ut som Alma tänker om mamma :D

2012-09-24 @ 22:42:34
Postat av: kickan

Så söt hon är Sandra :)

2012-09-25 @ 23:12:19
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0