Onsdag

Igår var en dag i syskonens tecken. Eller ja, umgicks med mins systrar hela dagen. Ja och så klart Elsa.:) Linda och Lennox kom oxå förbi en sväng. Alltid lika trevligt med besök.:) Vi skulle egentligen ha farit och hälsat på hos både Helena och Hugo och Simone och Ian, men ingen av dom var hemma så det fick bli hemma hos mig istället. Men det funkade lika bra. :)

Idag blir det oxå till att umgås med mina systrar. Ska hämta upp Perra klockan elva i Brunflo, åka ner till Anita och Elsa och sen vidare till Maud för en fick innan jag ska följa med Petra till läkaren. Jag ska följa med henne så läkaren tar henne seriöst, för han hon ska till har en förmåga att inte ta unga tjejer seriöst. Har haft med honom att göra några gånger, inte för egen del men för brukares del och han är inte bättre mot dom. Så jag följer med Petra och ska visa äcklet vart skåpet ska stå om han inte tror på henne.

Nu tror jag att jag ska masa mig ur sängen, ta en dusch, ut och gå med Arnold och sen äta frukost. För nått barn verkar det inte bli idag heller.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0