Torsdag forts

Sköterskan kom in för ett tag sen och berättade att dom hade räknat fel. Den 7 antibiotika dagen blir imorgon. Men hon kunde inte ta något beslut själv men troligtvis så får vi åka hem redan imorgon. Jag håller tummarna. Ska bli skönt att komma hem och få rutinerna där istället. Det positiva med att vara här är att jag slipper köpa blöjor.;) Lite snål får man vara.:) Och att jag får hjälp så fort jag trycker på larmknappen, men det gör jag inte så ofta. Sa till Kicken att jag skulle skaffa en klocka som jag kan plinga i hemma när jag vill ha hjälp.:p

Var ner och åt lunch nere i cafeterian idag. Alma var med så klart, och Anita, Elsa, Lennox, Linda och Petra. Snacka om barnvagnsrace.:) Men det var skönt att kunna sitta ner och äta utan att känna "stressen" att jag måste tillbaka till rummet så fort som möjligt. Även Camilla har varit hit på besök idag och hälsat på skruttan. Det vart lite mycket folk här inne på rummet ett tag, för självklart kommer ju alla typ samtidigt. Ska tillägga att Kicken och hans mamma oxå var här. Så det var ganska trångt. Men kul ändå, jag har ju känt mig ganska ensam här ibland.

Nu ska jag titta på halv åtta hos mig och se vem som vinner kovan. Sen ska jag gå och värma mig lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0