Tre!

Tre dagar till BF!

Har sovit som en kratta inatt, haft ont i ryggen och lite grann i magen. Inte jätte ont men precis så ont så att man inte har kunnat sova ordentligt. Kanske nått på G. Vågar inte hoppas för mycket. Blir så besviken då när det inte blir nått.
Har haft två vänner som har hört av sig och sagt att dom tror det är på G. Båda vid olika tillfällen, jag lika glas båda gångerna då jag brukar tro på sånt. Men båda har haft lika fel, och jag har blivit lika besviken båda gångerna. Så nu vågar jag inte hoppas för mycket. Känns som att ungen ska stanna där inne forever.

Ska hoppa in i en varm dusch och försöka få bort ryggvärken. Hatar att ha ont någonstans. Men det tror jag nog alla gör mer eller mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0