V 39

Idag stod det en tur till BM på schemat igen. Hon fick se mig igen även fast hon inte trodde det. Frågade henne om det hade nått med bebis att göra det jag kände natten mellan måndag och tisdag. Jag hade även känningar i ryggen inatt och mådde konstigt. Hon sa att det var förvärkar. Ont som fan gjorde det iaf och jag hoppas inte dom kommer på täta besök. Då får det hellre bli värkar och jag får krysta ut ungen. Få det över stökat liksom.:)
BM trodde inte vi skulle komma tillbaka nästa vecka heller. Så vi får väl se. Bebis var iaf helt fixerad nu. Blodtrycket låg på 135/80 så lite högre än vanligt. Hade gått upp 3(!)kg sen förra veckan. Helvete säger jag bara. Tur det är över snart och jag får gå ner i vikt igen. Men ska väl inte klaga har gått upp 13kg på hela graviditeten och det är inte mycket. Hellre 13 än 30, då hade jag ju dött.
Nej nu ska göra mig ordning för natta.


Kommentarer
Postat av: Jennie L

Skönt att du inte gått upp mer än så iallafall, även om 13 är tungt nog! Jag gick upp 25 med Alva och nåt kilo mer nu med Alice :( hujedamej om jag ska ha nån fler :O Lycka till iaf, snart kommer lill*n! :)

Svar: Ja det är skönt, men som sagt dom gör sig påmind iaf. Ja det är inte allt för länge kvar nu. Max två veckor.
Qvistan

2012-09-12 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0