Tisdag

Sista april. Helt sjukt vad tiden går. Nästa månad har halva året gått.

Igår var jag på sista HLR utbildningstillfället. Det har varit lärorikt och vi har fått tips på vad man kan göra i en del situationer för att minska riskerna för komplikationer. Väldigt nyttigt när man har en liten bebis som säkerligen kommer bli en busunge.
Eller hon är ingen bebis länge. Hon har nu fått en större stol till bilen och vart helt plötsligt en stor bebis. Märks oxå att hon får mer och mer vilja. Nu ska hon se mig eller Kicken hela tiden annars tjuter hon rakt ut. Men jag vet ju att det bara är en period.

Ikväll ska vi gå på majbrasa, hämtar upp Evelina på vägen så slipper hon gå dit själv. Lär ju träffa en del kändisar där borta har jag på känn. :)

Sitter hos mamma nu och har druckit lite kaffe. Alma gav mig sovmorgon till tio idag. Det tackar man ju inte nej till.:)

Är mammaledig igen nu oxå. Fri som en fågel. Eller nått. Har ju det man gör iaf.

https://cdn3.cdnme.se/382116/6-3/pic_517f94f49606ee3162848a55.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/382116/6-3/pic_517f9510ddf2b31d90f15a3f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0