Tisdag

Har nyss haft möte med prästen inför lördagens dop.
Hade totalt glömt bort det så jag hade åkt till Gräftåvallen och hälsat på Camilla. Anita säger helt spontant till Alma "och på lördag ska du döpas" Jääävlar jag har ju möte med prästen idag. Så det vart en snabb visit där uppe men nu har vi sett hur dom har det och vet nu vägen så det kan nog bli fler besök framöver.
Mötet med prästen gick iaf bra. Vi gick igenom hur dopet går till och så vidare men eftersom jag är senil så har jag redan glömt typ allt hon sa. Men hon skulle gå igenom det igen på lördag så Jeanette oxå får hör när och hur hon ska göra sina saker.:) Bestämde att hon ska få göra nått mer än att bara läsa dikten.:)
Prästen frågade oxå om det var nån av oss föräldrar som ville läsa evangeliet om Jesus och barnen men där tackade vi nej, eftersom både jag och Kicken hatar att prata inför folkmassor. Det är stort för oss att bara ha dop och stå där framme framför alla. Men om nån känner sig manad att läsa den så är ni välkommen att säga till så jag kan tala om det för prästen innan dopet. :)

Jobbade hela helgen, blir bra pengar då det är storhelgsob. Ser fram emot den löningen.
Ju för tillfället så jobbar både jag och Kicken har passat så bra att vi går om varandra. På torsdag var enda dagen den här veckan som det krockade så då tog jag föräldraledigt. Och får därför, inte mig emot, fyra dagars ledigt.

Imorgon blir det en tur på öppna förskolan innan jag börjar jobba. Tänkte passa på att väga och mäta Alma då BVC är där. Är över en månad sen nu så ska bli spännande och se hur mycket hon har växt.

Nej nu ska jag ta och försöka mig på att vara en duktig flickvän och sambo och laga lite mat till min man som snart kommer hem från jobbet. Men den stora frågan är (som alltid) vad jag ska laga. Jag hittar nog på nått.

Hané!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Eh jaha?! :) du kanske ska ringa mig och berätta det dåååå?

2013-04-02 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0