Torsdag

Veckorna bara flyger iväg. Så nu har det gått över en vecka sen jag skrev sist igen.

Idag har jag varit till Vonka och hälsat på henne och Leon och Casper och Pysen så klart. Patric var inte hemma så han hälsade jag inte på.:) Surrade lite och drack kaffe. Alma och Leon flirtade. Det ska börjas i tid.;)
Fot förbi Simone och Mattias och Ian och bytte badhjälpen mot en badstol, perfekt när man kan byta så där låna sina emellan. Sålde även babyskyddet till Lina och Filip när jag ändå var där. Eller dom ska få köpa det när vi har Almas nya stol.:) Vart lite ner kaffe och surr där innan jag var tvungen att åka hem och vara en duktig hemma fru och laga mat till min man. Lyckades dock inte nått vidare då Alma vart hungrig precis när jag skulle till och börja laga mat. Men jag hade iaf börjat med maten när Kicken kom hem.:)

Efter maten la vi oss på soffan hela familjen och tog en PN. Vart skit trött när jag var hos Vonka och det har hållit i sig hela dagen sen. Så det var en välförtjänt PN jag tog, och Alma somnade tätt intill mig så mysigt. Man måste ju passa på medans hon går med på det. Snart är hon så stor så hon inte vill vara nära mamma. Hon blir 7 månader på måndag. Alltså?! Vart fan tar tiden vägen? Det går alldeles för fort nu. Snart är det september och Alma får sin lillkusin. På månad får vi kanske veta om det är en tjej eller kille vi väntar på oxå. Spännande!:)

Nu ska jag vara lite social med min sambo innan vi blir alldeles för trötta. Imorgon är det fredag och barnbidrag. Måste in och köpa blöjor och även ombesiktiga bussen. Fick på kupan nån?:) Sen är det fredagsmys för hela slanten.:)

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Vonka

Tack för idag! =)

2013-04-18 @ 21:52:42
URL: http://murchie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0