Fredag

Igår beställde jag mig äntligen ett par riktiga promenad skor. Jag hoppas dom passar annars blir jag jävligt besviken. Passar dom så är det dax att ta tag i gravidkilona, då ska bukfläsket bort!

Vi ska åka in till stan om ett tag. Kicken ska få sova till tolv ungefär. Sen åker vi in till mamma och ser om hon får komma hem och sen ska vi handla. Mamma opererade axeln igår. Men ingen av oss har någon aning om vad dom har gjort, om dom har gjort nått, hur länge hon blir sjukskriven osv. Men det blir nog bra i slutändan.

Imorgon är det dags för den årliga surströmmingsfesten. Jag, Kicken och Evelina ska grilla nått för vi äter inte surfisk. Men vi har inte riktigt kommit på vad vi ska grilla än.

Idag kommer Jocke och Camilla hem från Turkiet oxå. Dom lär väl se ut som negrer nu. Jag vill oxå kunna bli brun. Jag blir ju brun men inte så nån ser det. Och det är tråååååkigt!

Fick pappren från dagis igår att Alma är insatt på dagisplats. När vart hon så stor? Ja det är ju tur det inte är förrän i januari hon börjar men endå!

Nu ska jag sluta svamla.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Min stora lilla sötnos <3

2013-08-24 @ 10:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0