Måndag

Ännu en ny vecka! Sista veckan för kicken som natt arbetare. Ska bli skönt att inte behöva rymma fältet varje dag för att Alma inte behagar att vara tyst så han kan sova.

Idag ska jag träffa läkaren igen angående min galla hon "ville inte släppa mig helt" sa hon förra gången. Men den här gången ska jag verkligen försöka få henne att operera bort galljäveln. Är så less på anfallen! Skiter i att det är 3 månaders väntetid, man vet ju iaf att det är på g då iaf.

Mamma ska följa med in till stan hon skulle in på kupan och fixa någonting. Hon kan inte hålla sig borta därifrån även fast hon är sjukskriven.;)

Imorgon ska jag till frissan och efter det ska jag till tandläkaren. Mycket att göra så här i början på veckan. Camilla följer med imorgon för att hålla redan på och roa Alma medans jag blir snygg i håret och munnen. Tur man har snälla människor omkring sig.

Helgens surströmming vart ännu en trevlig historia. Det gillar jag. Det jag inte gillar är att tiden ska gå så jävla fort så helt plötsligt var klockan fem. Men det är ju bara ännu ett tecken på att det var trevligt.:)

Nu ska jag och Alma kliva upp och äta frukost, innan vi ska väcka Kicken som oxå ska till läkaren idag. Han lär nog va trött ikväll om han inte lyckas somna när han kommer hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0