Onsdag

Funderade igår på att åka på öppnaförskolan. Idag vet jag inte längre. Men ska iaf rymma hemifrån så Kicken får sova några timmar.

Ikväll är vi bjudna på middag. Jag ska oxå klippa gräset.

Inte så ofta vi är uppe så här tidigt och har ätit frukost före nio. Men nångång ska det ju ske.
Förstår mig inte riktigt på hur barn bara kan vakna och så är det fullt ös. Alma vaknar säger någonting och sen sättet hon sig upp i sängen. Kommer jag inte och hämtar henne så pratar hon högre och högre tills jag kommer. Men hon grinar sällan. Släpper jag ner henne på golvet så är det högsta växeln på en gång. Inget ligga och dra sig här inte. Men det är väl nått som kommer när man blir äldre.

Nej nu ska jag fortsätta äta frukost innan jag ska klä på lillan och se va vi ska göra med dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0