Söndag

Fick klagomål från Anita att jag var tvungen att uppdatera bloggjäveln. Så jag gör väl det då.:)

Är nere hos mormor nu. Kom ner i fredags. Alma sov mest hela vägen. Lite gnällig var hon stundvis men inte alls så farligt. Doris tryckte sig mot barnstolen och försökte trösta henne med det gick inte så bra. På torsdag åker vi hem.

Idag ska vi åka in till Erikslund och träffa mammas kusin Anke, min ena tremänning Maria och Almas fyrmänning Lova. Släktkalas på Erikslund!

Imorgon ska jag försöka få tag på biståndshandläggaren här nere och försöka bestämma en träff för att få lite hemtjänst till farfar. Han börjar bli lite för virrig nu. Folk ringer pappa och är oroliga. Känner jag han rätt så kommer han vägra. Men ska försöka få till så det blir en tillsyn om dagen iaf. Försöka lägga fram den som att det är för våran skull isf.

Ska försöka hinna med en träff med Pia och Johanna oxå, så man får snusa på Johannas nytillskott, Lea.

Annars har jag inte så mycket mer planerat. Tar dagarna som dom kommer. Ska även in på pickaboo och försöka hitta nått fynd.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0