Tisdag

Idag hade jag nästan 6 timmar för mig själv. Ovant. Men oxå välbehövligt. Skönt att få lite energiboost då Alma varit ganska gnällig dom senaste dagarna. Skönt att bara vara och göra allt i sin takt, spela HÖG musik i bilen. Var till frissan och tandläkaren. Frissan är ju en rolig sak, men tandläkaren är bara ett nödvändigt ont. Men gick därifrån med mer pengar på fickan än jag trodde. Svängde förbi Anita på en snabb kopp kaffe oxå innan jag åkte hemåt.

Igår hos läkaren så fick jag äntligen besked om att det blir op. Två månaders väntetid, men nu vet jag iaf att det är på g.

Sitter och svettas i soffan, och ska så fortsätta göra tills jag går och lägger mig. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0