Torsdag

Är på väg hem. Skönt ska det bli. Och solen tar vi med oss hem oxå.:)
Ska bli skönt att sova i sin egen säng med sin egna kudde. Sängen jag sovit i nu är så jäkla hård och kuddarna är osköna som tusan. Bilen är fullproppad och det mesta är mina grejor. Ska stanna i älvros och köpa en kanin till nån mamma känner.
Åhhh vad skönt det ska bli att komma hem. Återgå till vardagen.

Igår var jag ner till Johanna en sväng. Snusade på bebis. Gud va liten! Känns så jävla konstigt att Alma varit så där liten, lätt och hjälplös.
Mamma och mormor tror inte det är så länge kvar tills Alma går nu. Hon släpper taget om grejor och står själv i några sekunder. Igår när vi var hos Johanna så stor hon kanske i 30 sekunder. Kändes som en hel evighet.
Varför ska hon vara så snabb på att lära sig allt nu för när hon varit så seg tidigare. Hon har ju bara krupit i typ en månad. Ja det är väl bra hon lär sig nya saker. Men hon får gärna sakta ner lite på farten! Jag hinner inte med!

Ska väl baka lite till på söndag oxå när jag kommer hem.
Kommer inte baka så mycket. Bara lite bullar tror jag det blir. Och en tårta.:) Tårta är gåååått.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0