Torsdag

Har haft en kväll med ett barn som inte har velat sova. Tio slog hon äntligen igen sina blå efter flera omgångar med nerläggning och uppplockning. Men jag klagar inte, oftast så somnar hon på engång när man lägger henne, eller efter en nerläggning, då hon sätter sig upp första gången. Kan ju inte ha ett barn som somnar så fort man lägger henne ner varje gång. Har ju haft det lättsamt hittills jämfört med en del andra man hör om som måste ligga i samma rum, ha handen i sängen hos barnet, eller barnet måste sova i samma säng som sina föräldrar. Känns ändå ganska skönt att vi vande Alma vid att sova i sin säng från början.

Imorgon är vi bjudna på fest i musviken. Så Alma ska sova hos mormor och morfar, morfar ska även vara våran chaufför. Han är snäll han min pappa. Ja mamma oxå. Dom är bäst! Hela min familj är bäst! Är så jävla glad att vi är som vi är, inte fullt normala men vi ställer alltid upp på varann så gott vi kan. Jag älskar dom alla!

Lördag ska vi nog bara ta det lugnt. Söndag ska jag jobba hela dagen. Ja roligare än så blir det inte. Nu är det natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0