Onsdag

Här är det sjukstuga delux! Iförrgår låg jag i soffan och sov hela dagen, igår låg lillan i soffan och sov hela dagen. Idag blir Kicken hemma från jobbet. Tredje dagen för mig i soffan. Är dock lite piggare idag så tog bilen och åkte ut med Arnold så han gick rastas lite. Lillan har varit uppe och lekt lite idag och även ätit. Det gjorde hon inte igår. Varken åt eller drack. Febern var som mest uppe i 40.0 grader och eftersom hon inte hade ätit eller druckit på hela dagen och typ bara sovit så ringde jag 1177. Fick prata med en väldigt trevlig kvinna (man har ju fått prata med diverse människor där) som sa vad jag skulle göra och även ringde upp och kollade hur det gick för oss två gånger under kvällen. Guld värt för en orolig mamma. Någon gång ska ju vara den första man ringer. 
Men som sagt hon är piggare idag men vi tar det lugnt idag med. Idag var febern nere på 38.4 så den är fortfarande hög men inte lika hög som igår. 

Nu ska jag fortsätta kurera oss! 

En tussig liten Almis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0