Söndag

Första december och första advent. Och knappt någon vinter. Hoppas det kommer mer snö snart. 

Idag var det en tidig morgon i tandsbyn. 6:30 stog alarmet på. Anledningen? 
Vi ska åka till Sundsvall på Ikea och Birsta. Julklappshandel och lite mer tallrikar är vad vi ska handla. Lär ju bli lite mer ljus och diverse. Lite plåtter med andra ord.:) 

Och som Anita skrev i sin blogg såg jag. Så var vi sen på mötesplatsen. Ja det hör ju inte till vanligheterna att Anita och Magnus är först på ett ställe. Tidsoptimisternas kungar det är dom det. 

Sen om jag orkar när vi kommer vem så ska jag sätta upp lite julstjärnor och adventsstakar. Men håller också på att 
bli sjuk. Igen! Så orken är inte på topp. Det suger röv att vara sjuk! 

Nej nu tror jag att jag ska ya mig en tupplur. 

Äta själv är det bästa som finns tycker Alma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0