Torsdag

Blir dagavild av alla helgdagar mitt i veckan. Så fick sitta och tänka vad det var för dag innan jag skrev. :) 

Idag ska vi åka in till stan och titta in mellandagsrean. Hoppas på att hitta lite fynd. Iaf kläder till Alma då hon återigen växt ur en storlek och jag inte hunnit handla upp i storlek 80. Fick iaf några plagg i julklapp. :) 

Jag hoppas också hitta lite fynd till mig själv. Men nu mer är det mycket roligare att handla till Alma. 

Idag kommer Jeanette upp också. Alltid lika efterlängtad. Vi ska mysa järnet. Ja Christopher får väl också vara med då efter som han är med upp.:p. 

Nej göra sig i ordning och fara och hämta upp petra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0