Lördag

Det är verkligen inte stor aktivitet på den här bloggen just nu. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det. Men man kan inte ligga på topp jämt.

Idag ska vi iväg på dop. Lilla Elsa ska döpas. Kortet är gjort och presenten inslagen. Ska agera lite taxi innan, skjutsa Mamma David och Anneli till kyrkan, hämta Simone Mattias Ian och Petra i Brunflo och köra dom till kyrkan. Ja sen samma procedur hem, fast då ska vi och Mamma åka till stan innan vi åker hem. Skulle köpa nån stickpropp tror jag det var.

Igår var jag och Kicken ut och åt. Vi fick ju 1000kr av Kickens pappa i julklapp som vi skulle göra någonting själva för så vi bestämde redan då att vi skulle ut och äta men det har dom inte blivit av. Men igår va då dagen äntligen här. Alma och Arnold fick vara hos Camilla och Jocke medans då Camilla även agerade våran chaufför så jag oxå fick ta mig ett glas vin. Mamma och pappa skulle egentligen ha varit barnvakt men dom har ju åkt på influensan så jag ville inte lämna Alma där. Klockan tio ringde för att åka hem. Längre klarade vi oss inte utan våra små liv. Men det var skönt att bara få vara vi två och inte behöva tänka på någon annan. Man får inte glömma det bara för att man får barn, det tror jag det är många som gör.

Nej nu ska jag ta och börja klä på Alma och fara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0