Söndag

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Men dagarna går så fort och man har fullt upp, även fast det känns som man inte gör någonting.

Lillan har nu fått sin första tand. Men bajsningen fortsätter. Det kanske kommer nån fler då.:)
Hon har även upptäckt att hon har en röst så hon använder den väl, skriker väldigt gällt och "fejk" hostar. Hon lär ju inte veta att hon gör det men det är så sött när hon håller på.:) Det går fortare och fortare för henne när hon ska greppa saker. Så nu får man vara snabb att flytta saker. Hon har oxå fått börja smaka mat, det åker ut och in hela tiden och jag tror det mesta åker ut, men hon får iaf känna smakerna.:)

Den första mars börjar jag jobba på riktigt igen. Fast på 80% alldeles lagom. Många korta turer så jag ändå har tid för Alma.:)
Är väl både och att börja jobba oxå. Men man blir ju inte direkt rik av att gå hemma båda två. Och med 80% jobb så får vi iaf några tusen lappar mer, sen när Kicken får ett jobb så är jag hemma igen.:)

Idag ska vi åka och bada, var dit igår oxå för Magnus sa att dom stängde 21. Men dom stängde 18 och vi var där halv sex. Så var som ingen mening att hoppa i plurret. Så vi gör ett nytt försök idag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0