Tisdag.

Händer inte så mycket här. Almas period med att vakna och vara hungrig på nätterna verkar vara över. Eller hon har iaf sovit två hela nätter i rad. Jag hoppas men bara för att jag skrev om det så kommer hon säkert inte sova inatt.

Imorgon ska jag till frissan. Har hittat en frilla jag tror kommer bli bra. Och lugg ska jag klippa oxå. På torsdag morgon åker vi ner på IKEA. Längtar lite faktiskt.

Idag ska jag åka till Brunflo och hämta mitt paket från panduro. Varför är det alltid så kul att få paket? Det spelar ingen roll att man vet exakt vad det är. Jag har alltid samma pirriga känsla nät jag får paket och öppnar det. Ännu roligare är det när folk skickar paket och man inte har en aning om vad det är. Då är det extra spännande.:) Så nu vet ni det.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0