Tisdag.

Här i hushållet har vi sjukstuga. Både jag och Alma har varit sjuka. Just nu är det bara jag. Det är tur jag har världens bästa pojkvän/sambo och pappa till mitt barn som tar hand om mig, Alma och Arnold. Igår var jag ändå ute på stan en sväng. Men det var jobbigt. Så idag stannar vi hemma hela familjen för att förhoppningsvis bli frisk tills imorgon då Alma ska få sin 5 månaders spruta på BVC. Hoppas vi slipper feber och otyg även efter denna vaccination. Efter BVC blir det kanske en sväng på öppna förskolan oxå.

Alma fick paket både igår och idag. Igår fick hon kläder av världens bästa gudmor och idag fick hon kläder av världens bästa farfar och "farmor". Vi har dom bästa runt om oss som tänker på våran lilla bebis. Ja hon är ju inte då liten längre. Fem månader blir hon på fredag och hennes kläder i 62 börjar bli för små så det är väl dax att börja använda 68 nu. 68 är det vi har haft minst kläder i till Alma. Men det kompletterade farfar bra med paketet idag. Senare ikväll om jag orkar ska jag ta tag i Almas garderob igen och kolla vad det är vi behöver handla. Det är ändå skönt att man inte behöver handla så mycket nytt och att det finns mycket fint begagnat att köpa. I sommar när vi ska på Ullared så kan man handla ännu mer. :)

Den 27:de ska jag till frissan och eventuellt äntligen tatuera in Almas fot namn och födelsedatum. Men det är inte bestämt än men eventuellt.:)

Så mycket mer har jag väl inte att skriva just nu. Dax att snyta sig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0