Torsdag

Glad alla hjärtans dag läsare!

Jag ligger fortfarande i sängen, jag och Arnold har morgonmys. Kicken tog med sig Alma ner och började med frukosten. Alma har för övrigt startat krig mot sin pappa. Igår tog han oxå henne så jag fick sovmorgon då hon hade en ganska bökig natt och vaknade hela tiden. Han la henne på täcket vi har där nere så hon skulle få lufta sig, går och gör någonting och när han kommer tillbaka har hon skitit ner hela täcket + att det har runnit ner på golvet. Idag så hann han knappt lägga ner henne på handduken innan hon hade skitit. Och det roligaste är att Kicken har så svårt med bajset, han brukar byta på henne och så men slipper han så gör han det inte.

Vi får fira våran Alla hjärtans dag på familjecentralen där vi ska ha föräldragrupp. Tur jag gillar dom jag går med så jag slipper lida när man ska på grupperna.

Igår var vi på öppna förskolan, det har ju varit ganska dött där dom sista gångerna men igår då var det många bebisar där, tror vi fick till tolv eller tretton stycket. Kändes ju som huuur många som helst jämfört med fyra fem stycken. Men det var trevligt träffa några nya mammor och pappor som jag inte träffat förut.

Tror jag ska trycka in en promenad innan vi ska på familjecentralen. Om det inte är för kallt vill säga.
Nu ropar Kicken att frukosten är klar så det är väl bäst att gå ner då.:)

Älskar den här bilden, hon var helt inne i tv:n och såg lite borta ut. Men blå höll i nappen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0