Lördag!

Kallt som attan är det ute så jag tror vi håller oss inne så mycket som möjligt idag. -23 känns lite väl kallt. Men myggfritt är det iaf.

Lite senare så kommer mina systrar hit, vi ska vara kaffemommas.

Igår var jag&Alma, Anita&Elsa, Simone&Ian, Linda&Lennox och Petra på djungelhuset. Trodde det skulle vara större än vad det var men det var kul ändå. Elsa och Alma kanske inte uppskattade det här besöket så värst, men vi var ju där för Ian och Lennox skull. Men Alma och Elsa fick iaf åka lite rutchkana.:) Ian vart en utslagen hjälte efter några timmar och jag hoppas att Simone fick sova hela natten.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dax för frukost.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0