Lördag.

Sitter i bilen på väg till Sundsvall. Anita och Magnus ska kolla på bil. Jag och Kicken bestämde oss för att följa med. Lär ju bli en sväng på Ikea oxå antar jag.:)

Lördag betyder unnarlördag nu mer. Förutom nästa vecka då jag ska ta min unnardag på söndagen då Kicken fyller år. Så jag kan äta mängder av smörgåstårta och kakor.;)

Man blir lite dagavild av helgerna som varit mitt i veckorna. Igår hade jag inte fredag utan snarare tisdag. Och så är det helt plötsligt lördag. Men nu är det inte några storhelger på ett tag så nu kan man komma in i vardagen igen.

Det funkar iaf bra med att inte äta en massa godis och sånt på vardagarna. Än så länge iaf. Har blivit en långpromenad om dagen oxå hittills. Lär ju inte bli nån idag men som sagt unnarlördag.:P

Ja men hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0