Måndag!

Helgen förlöpte fint. Fredagen bestod av lite vin och spel hemma hos Anita. Lördagen bestod av att springa runt i pyjamas hemma. Och nej jag var inte bakis. Men det var så jävla skönt att inte behöva göra någonting och bara vara hemma. Söndagen bestod av ÖB söndag med inslag av dollar, rusta och Elgiganten. Petra vart äntligen med tv så nu har hon lite sällskap hemma. Jag kanske får tillbaka min dator snart oxå.

Idag ska jag inte heller göra någonting. Sotarn har nyss varit här. Gick galant.
Imorgon ska jag skjutsa in pappa till stan och då tänkte jag och Kicken passa på att förhoppningsvis (mest troligt) köpa en iPad. Vi har pratat om det länge men inte riktigt kommit till skott. Men nu så. :)
Alma har börjat sovit hela nätterna igen. Men vaknar då istället klockan sju. Okey jag ska väl egentligen inte klaga. Men man har ju blivit bortskämd med att hon har sovit till iaf nio. Imorse gick vi till soffan och tittade på tv och då kunde jag sova en stund till.:) Ja Alma somnade oxå om tillslut. Det går ju inte att få nån riktig sömn om inte hon oxå somnar.

Nu ska jag hämta posten och fortsätta med min slappdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0