Onsdag

Idag packade jag in lilla familjen i bilen och for till Brunflo för ett besök på öppnaförskolan. Kicken brukar inte följa men idag gjorde han det.:) Alma spanade på barnen och jag surrade med några mammor och drack kaffe. Några timmar rusade förbi innan vi for hemöver. Jag fattar inte att jag tycker det är så mysigt där på öppna. Men jag trivs där.

Igår fyllde lillebror år. Hela 20 bast. Fattar inte tyckte inte det va så länge sen han fyllde 7. Men det är ju tydligen 13 år sen! Usch vad gammal jag börjar bli!
Jag Anita och Petra tog och slog slag i saken att flytta upp mamma och pappas sovrum på Petras gamla rum och vardagsrummet till deras gamla sovrum igår oxå. Dom har pratat om det länge iaf mamma, pappa säger inte så mycket om såna saker. Men det han var mest bekymrad över när han kom hem igår, efter att han tackar oss, var att han inte kunde titta på sitt gold rusch in Alaska, eftersom vi inte hade tänkt på att vi behövde en längre nätverkskabel. Men det ordnade vi så jag hoppas han blev nöjdare då.:) Mamma vart super glad av att komma hem till lagad mat och omflyttat hem. Hon har nog inte riktigt smällt den än kan jag tro.

Imorgon ska jag kliva upp tidigt. För 8:40 ska jag befinna mig inne på sjukhuset för en MRT. Dom ska kolla om det ligger några gallstenar i gallgångarna. Det jag bävar mig mest för är att jag inte får äta innan. Jag som är så hungrig på morgonen. Men det ordnar sig nog det är ju inte på eftermiddagen iaf. Då hade jag nig hunnit svält ihjäl innan jag hann dit.

Alma vart även fyra månader igår. Och i måndags var vi på BVC. Hon vägde då 6795 och var 62 lång. Så än har hon inte passerat 7 kilos strecket. Min stora lilla tjej. Växer så det knakar. Satt och kollade på bilder när hon var nyfödd härom dagen, jag kan inte fatta att hon varit så liten nu. Sjukt!

Nu ska jag fortsätta måla mina naglar och försöka få till nått fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0