Onsdag.

Idag har jag och Almis varit på öppnaförskolan. Sällskap hade vi av Elsa och Anita, Simone och Ian. Träffade även en hel del andra där. Tror faktiskt idag var en av dom trevligaste dagarna jag haft på öppna.:) Tiden liksom bara flög iväg.
Var även upp till chefen och pratade lite om helgjobb. Och att jag eventuellt funderar på att börja jobba. Kicken är ju endå hemma och eftersom jag inte ammar så gör vi ju lika stor nytta med Alma båda två så då kan han vara pappaledig istället. Vi har inte riktigt bestämt oss än. Men det lutar åt pappaledigheten.

Imorgon har vi en fullspäckad dag som väntar. Klockan tio ska vi vara på familjecentralen. Klockan tolv ska vi vara på läkarhuset och halv två ska kicken vara på AF. Och så ska vi ombesiktiga BMWn oxå. Dagen kommer nog gå fort iaf.:)

Nu är klocka tio så nu får jag gå och lägga mig utan att bli kallad tant. ;)
Natti!


Kommentarer
Postat av: kickan

åååhh så gulligt!

2013-01-13 @ 22:40:00
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0