Tisdag!

Japp! Idag vart vi iPad ägare. Det värst av det värsta drog vi till med när vi ändå var på g. Nångång ska man väl få vara värst? ;)
Så idag har vi nördat sen vi kom hem. Introducerat Kicken i Apple världen. Han är inte den snabbast när det gäller teknik, så då får jag känna mig duktig för engångsskull. Men Kicken är duktig på så mycket annat. Som jag ärligt talat suger på. Så nu sitter vi här i soffan med en varsin Apple grej. Jag med iphonen och Kicken MWs ipaden.
Lyckades iaf slita mig hemifrån i några timmar och gå på bingo. Lyckades kamma hem 200 riksdaler, det jag spelade för i princip. Men bättre än inget iaf.

Imorgon väntar en förmiddag på öppnaförskolan. Med Anita Elsa och Maggie och kanske Simone och Ian. Efter det ska jag hälsa på hos Ellinor. Var inte igår man träffade henne så det ska bli skoj!:)
Men nu ska jag göra mig i ordning för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0