Tisdag

Inget planerat idag. Fick ett sug av att gå på stan stan, men det suger att man inte har något överflöd av pening så då är det inge roligt att gå på stan, med andra ord så klarade jag mig den här gången oxå.:)

Igår var Lennart här och släckte airbag lampan på BMWn. Så nu ska vi ombesiktiga den innan vi ställer av den. Han släckte även servicelampan eftersom vi servar bilen själv. Lennart är en snäll prick han. Fick betala endast 250kr för felsökningar och att han bytte den där mackapären som gjorde att lampan lös. Helt okey pris med tanke på att bara en felsökning hos Ivarsbil skulle gå på 1100kr. Jag är glad ju billigare man kommer undan, och jag tror inte man kommer så mycket billigare undan än 250kr.

Hela dagen igår spenderades även med Monika. Hon behövde ut ur lägenheten en sväng tyckte jag.:) Så drog med henne på affären och sen vidare hit. Tror hon fick lite annat att tänka på iaf så mitt uppdrag lyckades. :)

Några fler bitar har trillat dit på pusslet, men som jag tidigare sagt, det tar tid nu. Och jag som vill börja på det andra som jag har. Men det är iofs "bara" 500 bitar.

Kaffetåren den bästa är och just nu håller jag på med morgonkaffet. Hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0