Torsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev men har inte haft nån inspiration alls.

Igår firade vi Ian som fyllde ett år! Herre Gud! Tyckte det var nyss han föddes och jag kissade på stickan och fick veta att Alma låg inne i magen och plaskade. Och nu är hon snart fyra månader! Jösses! Innan jag och Alma firade Ian så var vi på öppnaförskolan med Elsa och Anita. Men det var ganska dött där igår, det var vi och fyra eller fem till.

Idag tänker jag inte åka från byn. Om jag absolut inte måste. Ska pyssla lite och försöka bli klar med det där j*vla pusslet. Man blir ju blind av mindre. Alla bitar ser likadana ut! Aja klar blir jag nog så småningom. Förr eller senare.
Ikväll ska jag dricka kaffe med min pappa på verkstan. Det är mysig. Ähh känner ingen lust att fortsätta skriva.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0