Måndag

Nu vet jag vart Kicken har fått sitt service mind. Igår när vi kom till Partille var middagen framdukad och det var bara att sätta sig till bords, vinet fyllde på sig själv och likaså blev tallrikarna avdukade. Eller det var Per som ordnade det.:) Imorse kom vi upp från övernattningslägenheten till ett dukat frukostbord.
Sov som en Gud i övernattningslägenheten när väl mitt gallanfall gav upp efter att jag fått gå på toa och spy för smärtan. Hatat dom här jävla anfallen. När jag ska på återbesök så ska jag fan begära OP. Tar den risken att det kanske inte hjälper. Men då har vi iaf försökt.

Åkte in på nordstan en sväng på förmiddagen och kollade och handlade lite. Sen tillbaka till Partille och åt lunch med paj till efterrätt. Och nu är vi åter inpackade i bilen, men den här gången på väg på slutstationen, U L L A R E D! Skönast är nog att det inte är småblåsigt vi behöver åka idag.
Det har märkts på Alma att hon har varit rastlös när vi har åkt längre bitar, lite grinig har hon blivit. Men i det stora hela så har det gått jätte bra.
Lär väl kanske bli en sväng inne på gekås idag, Kicken skulle köpa sig lite kläder.:)
Anita, Magnus och Elsa har redan kommit på plats och väntar in oss.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0