Söndag

Godmorgon säger jag och Alma från författarvägen. Kicken är uppe sen ett tag tillbaka och befinner sig på jobbet.

När Alma vaknar nu mer är det inte ofta man får henne att somna om. Hon vill hellre försöka ställa sig upp mot mig sitta och titta, försöka få tag på Arnolds päls, allt förutom att sova. Jag är trött idag och hade gärna somnat om och sovit i någon timme till, men det kunde vi glömma. Får väl skylla mig själv oxå, kunde inte somna igår. Först va jag inte trött, sen när jag väl blev det och gick och la mig hade jag en sambo som snarkade som ett as, gick och la mig på soffan och somnade tillslut. Vaknade av Kickens väckarklocka strax efter fyra, det gjorde inte han. Gick och la mig i sängen och sparkade ur honom.

Idag har vi en lite loppis ute i stugan mellan 11-16. Kolbulle finns att köpa om så önskas. Är skyltar från vägen ni som inte vet vart stugan är. Strax före/efter tandsbykorsningen. Välkomna att fynda.:)

Dags att kliva upp med den här klingerkroken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0