Tisdag

Har haft en riktigt bra dag idag. Lämnat blod, ätit lunch med Chatrine och petra gått på stan och växlat pengar i typ varenda affär. Fikat försenat-födelsedags-fika hos Chatrine. Tagit en powernap och fikat lite till hos Camilla och Jocke. När jag kom hem vart jag down. Vet inte vad det är. Tankar snurrar hit och dit om allt och ingenting.
Känner att jag behöver en paus, från allt och typ alla. Men det får vänta.

Jag har en fråga oxå: Förtjänar alla en andra chans? Oavsett vad man gjort? Lite kul att veta vad alla tycker. (Och nu lät det som jag har tio tusen läsare.)

Slapp i soffan och hoppas jag blir på bättre mood. Sen sängen.


Kommentarer
Postat av: kickan

Så söt i korgen:)

2013-07-21 @ 16:08:47
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0