Tisdag

Vi lyckades inte hålla oss från varuhuset.;) Så när vi hade packat in oss i stugan och tagit en kall öl, så begav vi oss uppåt mot gekås. För att bara handla kläder. Ja 3700kr och lite mat senare så gick vi hem mot stugorna igen. Tog några glas vin och sedan gick vi till sängs. Det är så mysigt att vara på semester, jag mår så gott! Men jag kommer tycka det är hur skönt som helst att komna hem oxå. Saknar Arne som en tok.

Även fast jag handlade kläder för nästan 4000 igår så har jag ändå inte gått igenom allt. Missade jackor och långärmade tröjor såg jag när vi stod i kassorna och Anita och petra hade handlat en massa jag inte ens sett. Jag behöver långärmade och en jacka, så får gå tillbaka på klädavdelningen idag igen då.:p

Lillan ligger bredvid och verkar inte riktigt vilja somna om igen, så vi startar väl dagen då.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0