Fredag.

Resfeber delux! Ja det har jag! Har svårt att komma till ro och tänker på vad jag måste ha med mig. Ja egentligen behöver jag inte ha med mig någonting för shoppas ska det göras huuuur mycket som helst. Petra och Kicken packade om väskan. Dom tyckte jag hade packat med alldeles för mycket till mig och Alma, kan hålla med. MEN man vet aldrig vad man är på för humör. Men har jag inte kläder för humör får jag väl handla det då.:)

Alarmet står på klockan 05:00. Men ska hämta morsan som är på 50 års galej i grannbyn Loke och skjutsa hem henne först. Kan aldrig riktigt slappna av när jag är chaufför förrän jag har skjutsat klart. Och ikväll är det ännu svårare tack vare den här jävla resfebern. Men jag kör första biten imorgon så kan jag kanske slumra en stund sen.:) Kicken får i vilket fall som helst köra i Sthlm.

Jaja hur som haver. Var bara tvungen att skriva av mig lite resfeber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0