Lördag

Vill åka på semester. Komma bort en stund!

Nu håller vi på att bygga kaninbur. Stor som ett as blir den. Men hellre stor ön för liten. Fick en arbetskada oxå när jag höll på. Och då är vi inte klar än. Har ju regnat i två dagar så har ju knappt gått att vara ute.

Lillan sover än. Skönt med sovmorgon ibland.:) Fast hon sover väldigt oroligt på nätterna istället. Och vill ha välling en gång mellan tolv och två. Men hon kanske växer. Vet ju iaf att det bara är en period. Hon är ju ändå världens finaste och bästa bebis!
Och där vaknade hon.:) Fem över halv elva inte dåligt. Det är nytt rekord!

Skulle vilja dricka vin. Har varit sugen på vin i flera dagar nu. Men har man inga pengar att köpa vin för så får man gå och vara sugen. Har oxå varit sugen på glass och varma bär länge så det ska jag äta idag, det är ju ändå lördag.:)

Måste köpa mig ett par löpskor. Var ute och gick en jävla lång promenad i torsdags och mina fötter är inte helt återställda än, öm och jävlig. Men även det får vänta tills lönen kommer.

Längtar som fan till slutet på den här månaden. För då får jag träffa min bästa vän igen. Och Alma får träffa sin gudmor igen! Hatar att vi bor så långt ifrån varann. Och att jag är så jävla dålig på att åka ner!

Nu ska vi kliva upp och börja dagen. (Långt in på förmiddagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0