Måndag

Ny vecka nya tag.
Känns som jag är inne i en svacka. Känns inte riktigt bra, trött och hängig. Hoppas det går över snart. Inge kul att inte känna sig helt hundra.

Har varit en dag på hemmaplan idag. Har inte haft lust att göra nånting. När kicken kommer hem så ska vi laga mat. En promenad till hinner vi nog med.

Fredag och lördag jobbade jag på travet. Det var Jämtlands stora pris. Mycket folk trots att vi stod på stallbacken. På fredagen så kom det en jämn ström med folk så det enda jag åt på hela kvällen var en kall strips. Lördagen hann jag iaf få i mig en hamburgare, iofs kall den oxå men det är iaf nånting. Man står sig lite bättre på en hamburgare än en strips.
Är iallafall roligt att göra nånting annat.

Tre veckor kvar till semester. Vi har bestämt att vi ska hälsa på Jeanette innan vi beger oss till Ullared. Äntligen har jag fått tummen ur! Ska bli kul att se hur hon och Christopher bor. Vara en lattemorsa för en dag.;)

Alma börjar sakta men säkert att ta sig framåt, på rumpan. Hon ställer sig nästan i krypställningen men sätter sig alltid på rumpan igen. Hon vågar inåt riktigt ta steget till att prova krypa. Men jag gnäller inte. Har ju varit ganska skönt när hon suttit där man satt henne oxå. Nu ner har hon alltid flyttat sig en bit.:) det går framåt. Precis som det ska.

Så mycket mer har jag inte att förtälja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0