Måndag

Efter en dålig natt för min del har jag gått på halvfart hela dagen. Som tur är har Alma inte varit allt för pigg heller så vi har mest slappat. Det enda vettiga vi gjort är att lagat mat till Kicken tills ha kom hem.
Vet inte om det är blåsten som gjort att jag sovit så kasst eller om det är nått annat.
Har varit iväg till Emelie och Micke och lämnat lite kläder som jag fått låna från Simone. Det kan väl oxå räknas till vettigt? Men sen var det stopp.

Tror jag glömt att tala om hur stor Alma var på 8 månades kontrollen. Hon vägde iaf 8380g och var 66,5cm. Hade inte växt så mycket sen 6 månaders kontrollen. Men det märks att hon börjar bli stor min lilla tjej. Det är inte det lättaste att gå och bära på en längre stund nu mer.:)

Klassåterträffen var lyckad oxå, trotts att det inte var så många från kastal. Hela 25st från hela skolan men så jävla kul hade jag!

Nu ska jag slappa i soffan tills det är "lagligt" att gå och lägga sig. Är trööööött!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Almisen <3

2013-06-04 @ 21:17:07
Postat av: Kickan

Sötunge :)

2013-06-04 @ 22:50:53
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0