Torsdag

Ett tag till iaf.:P

Typ en dag kvar till semester. Skönt som fan ska det blir och det skönaste är att jag typ inte ska packa med mig någonting. Bara nått ombytt och sen ska jag köpa resten efter vägen. Kicken ska göra likadant och lika så Alma. Fast får msn någonsin för mycket kläder till henne? Jag tror faktiskt inte det. Speciellt inte nu när jag rensade ur hennes garderob här omdagen, och hon nu mer använder storlek 74. Min stors lilla tjej. Ingen bebis längre. 9 månader har hon hunnit blivit oxå. Och imorgon blir Elsa 11 månader, nästa månad blir hon 1år! Herre Gud vad tiden går fort! Tyckte det var nyss jag, mamma och Petra åkte för att träffa Elsa för första gången. Jag med tjockmagen och tyckte "Waldemar" skulle komma ut någongång. Men det är alltså snart ett år sen. Ja tiden går så sjukt fort sen man fick barn!

Längtar som en tok efter min bästa vän! Vin ska vi dricka och surra en massa skit innan vi drar vidare mot Gbg och Kickens pappa med tant.:) Gissar på att Jeanette även kommer krama sönder stackars lilla Alma.;) Men träffas man inte så ofta då blir det lätt så.:) men typ en dag kvar bara.:)

Känner att det mest vart en massa svammel det här inlägget. Men jag tänkte visa att jag lever iaf!:)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vin ska drickas och bästis med bebis (eller snarare lilla tjejen nu) ska kramas! Längtar tokmycket!

2013-06-28 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0