Torsdag

Långhelg i helgen, pga midsommarafton. Jag ska tillbringa min midsommar på bingo.;) Har inte bestämt mig om jag ska åka upp till Häggenås på lördag eller om jag ska skita i det. Är ju enda 150 000 man spelar om där uppe. 40 000 på Vitgården inte fy ska det heller.:)

Bara veckan som kommer kvar nu innan det är S E M E S T E R! Innan vi packar våran bil och åker ner till Jeanette! Och sen vidare mot Ullared! Jag längtar så mycket efter att få komma iväg. Men det kommer bli skönt att komma hem igen oxå så klart. Men alltid skönt med lite luftombyte.

Alma håller på och lära sig krypa. Men hon är för feg. Hon ställer sig i krypställning men sen sätter hon sig på rumpan eller lägger sig på mage. Lägger hon sig på mage så ligger och och snurrar runt och kollar vad som finns runt om henne. Hon tar sig fram lite på rumpan men det går inte fort och jag kan inte säga hur hon gör för hon visar det inte. Passar på när man inte tittar på henne.:) Sötproppen! Har även börjat försöka ställa sig mot saker. Men det går inte heller så bra. Men så fort allt släpper så kommer det gå tokfort!

Nej nu ska vi äta frukost och sen ska vi tydligen åka på dollarstore i svenstavik.:)

https://cdn1.cdnme.se/382116/6-3/pic_51c2b2fc9606ee513c05d5ae.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: kickan

Du kan stanna hemma så JAG kan få vinna 150.000 ;)

2013-06-21 @ 22:21:21
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0