En vecka senare. Tisdag igen.

Ja tiden går fort och jag hittar inte riktigt någon inspiration till att blogga. Så ni får nöja er med det ni får.

Igår var jag på MVC på efterkontroll. Fast Kristina tyckte inte att det kunde räknas riktigt som efterkontroll då det var ett tag sen jag födde barn. Men jag besiktigades iaf. U.A. Gick jag igenom.:) Gick igenom förlossningsberättelsen då jag eller kicken inte hade så stor koll på klockan. Fick med mig en lunta hem, Kan vara kul att ha till nästa barn och jämföra med.:)
Efter MVC besöket åkte vi in till Lillänge, vi behövde nya skor. Jag gick därifrån med ett par och Kicken med två. Det är tur jag är en sån snäll flickvän.;)

Idag ska jag ha en mysdag med mina systrar på stan. Alltid lika trevligt. Sitter just nu bara och väntar på att dom ska vakna och höra av sig. Men jag får nog vänta för läste på Petras blogg att dom tydligen skulle gymma först. Hoppas dom inte håller på för länge.

Har ju börjat jobba nu oxå. Började i fredags och jobbade hela helgen. Ledig igår och idag helt okey tycker jag.:) Det känns skönt att vara tillbaka men jag saknar ju så klart Alma. Men jag vet att hon har det bra hemma med sin pappa. Jag tycker det är skönt att gå lite distans hemifrån då jag och Kicken har gått hemma båda två nu i över ett halvår och då går man lätt varandra på nerverna. Iaf vi. Men nu kommer det bli bra igen. Ännu bättre kommer det bli när han får sitt körkort igen. Det blir bara bättre och bättre.:)

Ska väl ta och dra på mig lite spackel så man ser lite anständig ut när man ska ända in till stora staden.;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sötgumman! Längtar alltid så mkt tills du uppdaterar bloggen :)

2013-03-05 @ 09:24:56
Postat av: Pernilla

Bäst Kicken passar henne noga när du jobbar, annars kanske jag tjuvar den lilla söta sockertoppen! :P

2013-03-06 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0