Lördag.

Det hinner inte riktigt gå en vecka mellan inläggen.;)

Idag ska vi åka och hälsa på Kickens mamma och mormor. Dom vill ju se lillteta hur mycket hon har växt sen sist. Vet ju att jag knappt kommer få hålla i mitt eget barn medans vi är där. Efter det får Vi se om vi åker vidare till Kickens bror. Tycker dom ska vara med varannan mer så jag frågade om vi skulle åka dit. Familjen ska man ta vara på. Sen då. Inte den blekaste vad resten av dagen erbjuder. Dagarna blir ju så långa när Alma vaknar kvar över sex halv sju. Men man missar ju inget då. Synd det inte är fler folk som är vakna den tiden bara.

Igår drack jag och Petra lite vin framför gladiatorerfinalen. Sen gick vi ut med hundarna och sen var det kväll. Eller jag fastnade på verkstan efter promenaden och helt plötsligt var klockan halv tolv så då gick jag hem. Tiden går fort när man surrar.

Har kollat om jag skulle få tillbaka på skatten i år oxå. Och hoppades ju på att det inte skulle vara restskatt. Det var det inte och jag får igen mer än 123 kr eller vad det var jag fick tillbaka för två år sen. Inte jätte mycket heller men jag är glad för det lilla. Så länge jag slipper betala så är jag nöjd. Hela skatteåterbäringen lägger jag undan till Ullared resan.:) Det blir skit bra det.:)

Nej byta om lite och kanske ta packa in sig i bilen och fara mot brunbyn.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Maaaaan vad söt kundvagnsbild!! Skicka den genast till mig!! Lillpruppan, Gud vad jag saknar henne!

2013-03-23 @ 13:17:12
Postat av: Ida Nilsson

Åh vilken sötnos :)

2013-03-26 @ 20:35:35
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: kickan

Gos att sitta i vagnen :)

2013-03-29 @ 21:05:56
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0