Onsdag

Idag som många andra onsdagar så ska jag och Alma på öppna förskolan. Idag ska det ätas våfflor och memorera eller vad det heter på ägg, så här lagom till påsk. Efter öppna förskolan så är det dags för den månliga storhandlingen.

Kicken har fått jobb. Så just för tillfället så pusslar vi ihop våran vardag, vi vet inte hur länge han får fortsätta så då har det blivit så att båda jobbar. Men det har ändå varit så passande så den enda gången det krockade riktigt var igår men då ställde mormor och morfar så snällt upp. Nästa vecka krockar det på torsdag men då är det på förmiddagen så då tar jag ut en föräldrar dag. Tror inte Anita vill ha två ungar i fem timmar.

Till helgen kommer min bästa vän och Almas Gudmor upp. Så klart så jobbar jag den grisigaste helgen på hela schemat just då! Så blir nog inte till att träffas så mycket. Men hon kommer upp igen helgen efter när Alma ska döpas. Och då är jag ledig så då har jag bokat in en vinkväll med surr, skratt och flams. Så nu vet du det Jeanette.;)

Alma fortsätter att vakna tidigt. Det negativa med det är såna här dagar då man ska iväg och måste sitta och vänta in tiden så saker och ting öppnar. Men nu kom jag på att jag ska betala räkningar och bli fattig.
Hörs hej!


Kommentarer
Postat av: ADQ

Fem timmar gör väll inte så mycket egentligen. Men tiden på dygnet gör det!

2013-03-28 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0