Onsdag

Ska försöka att bli bättre på att finna inspiration till att blogga mera.

Har en förkylning som ligger och spöka och inte riktigt vill bryta ut. Men den är tillräckligt utbrytt för att jag ska vara astrött på kvällarna och gå och lägga mig klockan tio. Det är väl kanske en kombination med att jag inte riktigt är van att jobba långa pass oxå.
Det går iaf bra att jobba. Kommer in i det mer och mer. Det mesta sitter ju i ryggraden men en del saker har ramlat bort. Tur dom flesta brukarna är förstående.:)

Tog en semesterdag på torsdag, är föräldragruppsträff då och jag vill gå på dom. Tycker det är intressant att höra lite om olika saker som har med barn att göra. Sen är det väl alltid skönt att komma ut och träffa lite folk.

Ska på öppna förskolan idag. Hoppas på ett helt gäng med mammor och bebisar.
Alma tog ju sovmorgon idag och. hon brukar oftast vakna halv sju nu gör tiden men idag vaknade hon tio i sju. Man ska vara glad för det lilla.:)

Kliva upp från sängen kanske. Lillan börjar bli rastlös och jag ska hoppa in i duschen innan det bär av mot Brunflo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0