Torsdag

Delad tur står på schemat idag. Jobbade först till tolv och eftersom vädret har bestämt sig för sol idag så passade vi på att ta en lagomlång promenad i finvere. Skönt som fan! Börjar halv fem igen och idag så har vi ställt på min älskade BMW igen så ska köra den och poppa musik påvägen.:)
Måste ju passa på när man inte har nått barn i bilen.:)
I morgon står det en 7-12 tur på schemat innan det är ledig helg. På lördag ska vi eventuellt in på gregoriemarknaden och på kvällen väntas det bowling och grillbuffé för mig och mina jobbarkompisar, det ser jag fram emot faktiskt!

Nu ska jag slappa i soffan innan det ät dax att bege sig mot jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anna | molnochglitter

Åh vart har du köpt tröjan med Findus?

2013-03-07 @ 19:03:07
URL: http://molnochglitter.blogg.se
Postat av: kickan

Skitsöt! vad stor hon har blivit :)

2013-03-21 @ 21:44:38
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0